top of page


ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», наші клієнти мають право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, не рахуючи дня покупки, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом. У разі купівлі товару в інтернет-магазині - з моменту отримання товару на пошті або через кур'єра.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. Повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування. Покупець повинен мати оригінал документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцеві в обміні або поверненні товару.

У разі обміну або повернення товару вартість доставки сплачується клієнтом!

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:
- купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості);
- обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;
- повернути виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості поверненої продукції.

Ми не зможемо обміняти і прийняти повернення товару, якщо:
- товар придбаний в іншому магазині;
- ви користувалися товаром;
- товар відноситься до категорії товарів, що не підлягають обміну/поверненню.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»: парфюмерно-косметичні вироби. Такий товар можна повернути тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.
У разі виробничого браку, а також можливих помилок з боку магазину при комплектації замовлення, оплата вартості доставки обміну і повернення здійснюється за рахунок магазину.

Забираючи товар з відділення Нової Пошти (у кур'єра Нової пошти), Ви автоматично погоджуєтеся з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку при співробітнику поштової служби/кур'єрі.

Якщо ви хочете обміняти або повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером (+38 066 839 33 32) і він запропонує вам можливі варіанти обміну або розповість про алгоритм ваших дій для повернення товару в магазин і повернення грошових коштів за товар. Повернення грошових коштів здійснюється після отримання товару і вивчення повернутих позицій менеджером нашого магазину.

bottom of page